לעמותת סיכוי דרוש/ה: כלכלן/ית
למחלקה למדיניות שוויונית בעמותת סיכוי דרוש/ה כלכלן/ית להובלת הפעילות של העמותה בתחום הפיתוח הכלכלי בחברה הערבית בדגש על קידום הפיתוח וההקמה של אזורי תעסוקה ותעשייה ביישובים ערבים, חיזוק המגזר העסקי ועידוד שילוב עובדים ערבים בסקטור הפרטי.
העבודה כוללת עבודת מחקר, אדבוקציה אל מול משרדי הממשלה וגופי הממשל הרלוונטיים, עבודה שוטפת בשיתוף עם ועד ראשי הרשויות המקומיות הערביות, ורשויות מקומיות ערביות, חברי כנסת, ארגוני חברה אזרחית ושותפים אחרים. אנו מכוונים למועמד/ת בעל/ת גישה ומודעות חברתית גבוהה לעיסוק בסוגיות פיתוח כלכלי ומוניציפאלי בחברה הערבית.
מרכיבי התפקיד:
- הובלה וקידום שינוי מדיניות במשרדי ממשלה ומוסדות התכנון באמצעות סנגור (אדבוקציה).
- תכנון וניהול מחקרי מדיניות תוך בקרה על יישומם ותוצריהם.
- הכנת מסמכי מדיניות, דו"חות ומסמכי רקע לקראת דיונים.
- איסוף, ניתוח והנגשת מידע רלוונטי.
- זיהוי ואפיון מגמות ותהליכים חברתיים, כלכליים ומרחביים ביישובים הערביים.
- ניהול, הובלה ופיתוח שותפויות.
- מעקב ובקרה על תכניות ממשלתיות רלוונטיות (תכניות חומש ותכניות פיתוח כלכלי)
- פעילות בזירה הציבורית הערבית והעברית לטובת העלאת נושא הפיתוח הכלכלי בחברה הערבית לשיח הציבורי.
- ניהול קשר רציף עם חברי הכנסת הרלוונטיים לקידום התחום, הופעה בוועדות הכנסת ובדיונים הרלוונטיים לפיתוח הכלכלי בחברה הערבית.
דרישות התפקיד:
חובה:
- השכלה אקדמית רלוונטית.
- היכרות עם תחום הכלכלה המוניציפלית וניסיון של שנתיים לפחות בתחומים רלוונטיים או משיקים.
- יכולת התבטאות וכתיבה גבוהה בשפה העברית.
- חיבור ערכי למטרות הארגון.
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית, בשותפות ובצוות מגוון.
- יכולת הנעה והובלת תהליכים.
יתרון:
- תואר ראשון בכלכלה או חשבונאות, תואר שני – יתרון.
- ניסיון באדבוקציה אל מול משרדי הממשלה.
- ניסיון בעבודה עם הרשויות המקומיות הערביות.
- ניסיון בתכנון אורבני.
- ניסיון באקדמיה או בעבודה המשלבת מחקר, איסוף וניתוח נתונים.
- יכולת התבטאות ברמה גבוהה – בכתב ובעל פה – בשפה הערבית.
- השכלה רלוונטית או ניסיון בתכנון עירוני.
היקף וזמינות:
היקף המשרה: 100%.
מקום העבודה: משרדי העמותה בחיפה או בירושלים. גמישות לעבודה מהבית בחלק משבוע העבודה.
נסיעות: התפקיד דורש נסיעות לרשויות המקומיות הערביות בארץ, למשרדי הממשלה במקום הימצאם, וליעדים נוספים. תחילת עבודה: מיידית.
תהליך המיון והקבלה וכן העבודה עצמה יותאמו למגבלות הקורונה והנחיות משרד הבריאות.
המעוניינים/ות מתבקשים/ות לשלוח קורות חיים ומכתב נלווה בעברית המסביר מדוע את/ה מתאים/ה ומעוניין/ת במשרה (עד 300 מלים) עד ה- 30.3.2021 למייל: jobs@www.sikkuy-aufoq.org.il
נא לציין "מועמדות למשרת רכז\ת פיתוח כלכלי" בנושא המייל.