דרוש.ה עורכ.ת תכנית אב יישובית לתעסוקה (פרילנסר.ית)
לפרויקט משותף לאיחוד האירופי, עמותת סיכוי והרשות המקומית ערה-ערערה דרוש/ה עורכ/ת תכנית אב יישובית לתעסוקה (פרילנסר/ית)
התפקיד כולל איסוף וניתוח נתונים כמותיים ואיכותניים, גיבוש המלצות מדיניות במגוון תחומים רלוונטיים, כתיבה וניהול ממשקי עבודה שוטפים מול הרשות המקומית וצוות העמותה. יתרון משמעותי לבעלי/ות נסיון בפיתוח וכתיבת תכנית תעסוקה, למתכנן/ת ערים או כלכלנ/ית בעל/ת גישה ומודעות חברתית גבוהה לעיסוק בסוגיות תכנון ופיתוח בחברה הערבית. העבודה תתבצע מול עמותת סיכוי.
מרכיבי התפקיד:
- איסוף וניתוח נתונים (מיפוי מצב קיים ברשות המקומית – סקירה סטטוטורית יישובית, למידת צרכים ויוזמות מקומיות ועוד)
- עריכת סקר משקי בית למיפוי הכשרות תעסוקתיות קיימות ופוטנציאלים ברשות המקומית, ניתוח נתונים והסקת מסקנות
- בנייה והובלת תהליכי עבודה – קביעת לוח זמנים מטרות, יעדים, תוצרים, ממשקי עבודה.
- הובלת תהליכי חשיבה – זיהוי חסמים ופיתוח המלצות מדיניות בהתאם.
- כתיבת תוכנית האב היישובית – ריכוז חומרים וכתיבת התכנית ותוך הטמעת התייחסויות מן הרשות המקומית ומצוות 'סיכוי'.
- עבודה מול ובמסגרת צוותים מגוונים– ממשקי עבודה מול גורמים שונים בדרג המקצועי ברשויות המקומיות הערביות ורכזי.ות פרויקטים ב-'סיכוי'.
- הצגת תוצרי ביניים – עריכת פרזנטציות לדרג הניהולי והמקצועי ברשות המקומית.
דרישות התפקיד:
חובה:
- ניסיון קודם בכתיבת תכנית אב רשותית לתעסוקה.
- תואר שני בתכנון ערים ו/או תואר באדריכלות ו/או תואר בכלכלה.
- יכולת כתיבה והצגת נתונים גבוהה.
- היכרות עם החברה הערבית.
- חיבור ערכי למטרות הפרוייקט.
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית, בשותפות ובצוות מגוון.
- שליטה בתוכנות לניתוח נתונים (EXCEL/SPSS)
יתרון:
- הכרות עם החברה האזרחית.
- ניסיון בעבודה עם הרשויות המקומיות הערביות.
- ניסיון בעמידה מול קהל.
- שליטה בתוכנת GIS
היקף וזמינות:
- אופן העסקה: פרילאנס (עצמאי). תשלום השכר הינו מול חשבונית \ קבלה.
- היקף העבודה: כ-250 שעות עבודה.
- נסיעות: התפקיד דורש נסיעות לרשות המקומית ערה- ערערה ולמשרדי העמותה בחיפה בכפוף למגבלות הקורונה.
- תחילת עבודה: מיידית.
המעוניינים/ות מתבקשים/ות לשלוח קורות חיים עד ה-30.11.21 למייל: Jobs@sikkuy-aufoq.org.il ולציין כי מדובר במשרת פרילנסר/ית לפרוייקט ערערה.